Vanwege het toenemend aantal klachten van in spam belande mailforwards zijn vorige week onze systemen aangepast.
De systeembeheerder heeft helaas voordat we onze nieuwsbrief hadden verzonden daarom een instelling gemaakt om als afzender forwarder@forcez-hosting.nl te gebruiken. Dit om de afleveringskansen te vergroten.
Vanwege het aantal klachten daarover hebben we besloten dit weer terug te draaien. Dit zal uitgerold worden en daarna werkt de forwarding als voorheen. Helaas blijft het werken met mailforwards een onbetrouwbare vorm van email.
Op dit product verlenen we na 20 jaar dan ook geen support meer. Voor 12 euro per jaar kunnen we dat niet langer waarmaken. Het is niet mogelijk persoonlijke spaminstellingen te maken, ook verzoeken of mails wel/niet aan zijn gekomen kunnen we niet inwilligen. De marges op een domeinregistratie zijn dermate laag dat dat niet gaat. We verzoeken u nadrukkelijk ook GEEN gebruik te maken van telefonische support. Onze helpdesk is bedoeld voor zakelijke klanten waar we grote e-commerceplatformen voor beheren.
Wilt u een betrouwbare mailafhandeling blijven houden. Dan kunt u uiteraard kiezen voor een pop3/imapmailbox of beter op basis van Hosted Exchange. Hier zijn echter maandelijkse kosten aan verbonden. Mocht u besluiten uw diensten elders onder te brengen, dan verstrekken we u uiteraard de verhuiscode.
De systeembeheerder heeft helaas voordat we onze nieuwsbrief hadden verzonden daarom een instelling gemaakt om als afzender forwarder@forcez-hosting.nl te gebruiken. Dit om de afleveringskansen te vergroten.
Vanwege het aantal klachten daarover hebben we besloten dit weer terug te draaien. Dit zal uitgerold worden en daarna werkt de forwarding als voorheen. Helaas blijft het werken met mailforwards een onbetrouwbare vorm van email.
Op dit product verlenen we na 20 jaar dan ook geen support meer. Voor 12 euro per jaar kunnen we dat niet langer waarmaken. Het is niet mogelijk persoonlijke spaminstellingen te maken, ook verzoeken of mails wel/niet aan zijn gekomen kunnen we niet inwilligen. De marges op een domeinregistratie zijn dermate laag dat dat niet gaat. We verzoeken u nadrukkelijk ook GEEN gebruik te maken van telefonische support. Onze helpdesk is bedoeld voor zakelijke klanten waar we grote e-commerceplatformen voor beheren.
Wilt u een betrouwbare mailafhandeling blijven houden. Dan kunt u uiteraard kiezen voor een pop3/imapmailbox of beter op basis van Hosted Exchange. Hier zijn echter maandelijkse kosten aan verbonden. Mocht u besluiten uw diensten elders onder te brengen, dan verstrekken we u uiteraard de verhuiscode.